Spółdzielnia Mieszkaniowa Oświecenia w Krakowie poszukuje pracownika na stanowisko:
SPECJALISTA DS. CZŁONKOWSKICH
Praca na stanowisku ds. członkowskich polega na obsłudze członków Spółdzielni Mieszkaniowej Oświecenia w Krakowie oraz osób nie będących członkami, którym przysługują prawa do lokalu, w zakresie ich praw i obowiązków statutowych.
Wymagania ogólne wobec kandydata:
- wykształcenie wyższe prawnicze lub administracyjne,
- lub wykształcenie średnie, przy czym kandydat musi się legitymować minimum 3 letnim doświadczeniem w pracy na podobnym stanowisku lub doświadczeniem pracy w administracji lub instytucji zajmującej się zarządzaniem nieruchomościami,
- znajomość prawa spółdzielczego i zasad funkcjonowania Spółdzielni mieszkaniowych,
- znajomość ustawy o gospodarce nieruchomościami,
- znajomość obsługi komputera, a w szczególności: Word i Excel,
- Zgoda kandydata i Klauzula informacyjna (wzory do pobrania na stronie internetowej Spółdzielni ).
Oczekiwania wobec kandydata:
- uprzejmość i zorientowanie na klienta
- komunikatywność
- umiejętność radzenia sobie w trudnych sytuacjach
- uczciwość i odpowiedzialność
- uprawnienia zarządcy nieruchomości będą dodatkowym atutem.
Zakres obowiązków:
obejmuje między innymi:
- prowadzenie rejestru członków Spółdzielni oraz rejestru osób nie będących członkami Spółdzielni,
- przygotowywanie wniosków o przyjęcie w poczet członków Spółdzielni, wystąpienie, wykreślenie z rejestru członków lub wykluczenia,
- rejestrowanie umów ustanowienia odrębnej własności lokali,
- archiwizowanie dokumentów w wersji papierowej związanych z nabyciem praw do lokali,
- prowadzenie rejestru osób, które zbyły lokale w zasobach Spółdzielni, z uwzględnieniem wysokości zgromadzonych udziałów członkowskich,
- udzielanie informacji i odpowiedzi na korespondencję w sprawach członkowsko- mieszkaniowych,
- wystawianie zaświadczeń na wnioski osób uprawnionych do lokali,
- sporządzanie kwartalnych sprawozdań i transakcji na rynku wtórnym dla potrzeb NBP,
- prowadzenie rejestru lokali do których zostały założone oddzielne księgi wieczyste,
- wypełnianie wniosków o dodatek mieszkaniowy,
- przygotowywanie materiałów do przeprowadzenia Walnego Zgromadzeniach Członków
i uczestnictwo w zebraniu, - współpracę z kancelariami komorniczymi w zakresie udzielania pisemnych informacji dotyczących dłużników,
- opracowywanie danych do sprawozdań dla GUS,
- kompletowanie aktów notarialnych zbycia lokali mieszkalnych dla potrzeb rzeczoznawców majątkowych,
- współpracę z innymi działami Spółdzielni,
- zastępowanie Kierownika w obszarze zarządzania nieruchomościami oraz prowadzenia przetargów,
- wykonywanie innych poleceń bezpośredniego przełożonego, wykonywanie dodatkowych czynności nie wymienionych w zakresie obowiązków a mieszczących się w ramach posiadanych kwalifikacji i przygotowania zawodowego.
Oferujemy:
- Zatrudnienie na umowę o pracę
- Grafik pracy zgodny z Regulaminem Pracy Spółdzielni (pn.,wt.,cz. 7-15; śr. 7-17; pt. 7-13)
- ZFŚS,
- Pakiet medyczny
Zgłaszanie kandydatów:
CV wraz z kaluzulą RODO i zgodą kandydata należy składać w Sekretariacie Spółdzielni.